Blogger Widgets

စာ

 photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဘုရား၊တရား၊သံဃာ၊မိဘဆရာတုိ ့ကုိဦးထိပ္ထားလ်က္က်ေနာ္ဝါသနာအရေရးသားေသာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကုိတုိင္ေရးကဗ်ာမ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifေဆာင္းပါး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifနည္းပညာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဟာသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifပုံလွလွေလး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာအုပ္စဥ္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifflash songနားဆင္ရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကဗ်ာအေၾကာင္းေလ့လာရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifcssကုတ္မ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifရသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာေပေတြဖတ္ရွုသူအားလုံးကုိေက်းဇူးအထူးတင္လ်က္.....ညီညြတ္ညိန္း

ကာလာ

သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Friday 5 October 2012

***ဣတၳိယေခၚ.....**

က်ေနာ္အိမ္ထဲမွာပဲေနရေတာ့မြန္းက်ပ္လာသည္
ေလေကာင္းေလသန္႔ရွုရန္ရြာေတာင္ဘက္သို႔
က်ေနာ္ထြက္လာခဲ့သည္
စိမ္းစိုေသာေတာတန္းေလးျမင္ကြင္းကလွေနသည္
ေလေျပေလနုေအးေတြကလဲတိုက္ခက္ေတာ့
မြန္းက်ပ္စိတ္ကိုေျပေပ်ာက္ေစသည္

က်ေနာ္ေလေျပေတြရွုရွုိက္ရင္းသြားေနတာ
ထန္းေတာညိဳပတ္လည္ဝိုင္းေနတဲ့ထန္းေတာထဲ
ေရာက္ေတာ့အရိပ္ေကာင္းေသာသစ္ပင္ေအာက္
တြင္ထန္ေရေသာက္ေနေသာက်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း
ဖိုးေက်ာ္နဲ့ဇင္ကို၊ရဲဝင္းစိုးတို႔ကိုေတြ႔ရသည္

ဖိုးေက်ာ္ကက်ေနာ္ကိုလွမ္းေခၚသည္
"သူငယ္ခ်င္းစာဥလာဆြဲရေအာင္"
က်ေနာ္လဲသူတို႔ထန္းေရဝိုင္းဆီသို႔ေျခဦးလွည့္
လိုက္ပါေတာ့သည္
""စာဥခ်ကြာ"
ဖိုးေက်ာ္ကမ္းေပးေသာထန္းေရခြက္ကိုယူကာ
ေသာက္လိုက္သည္
ထန္းေရေသာက္ရင္းစကားေတြေျပာေနတာေပါ့
ထန္းေရေလးသုံးေလးခြက္ေလာက္ဝင္ေတာ့
ပါးစပ္ကစကားေျပာတာသြက္လာသည္ဖိုးေက်ာ္
ကအခ်စ္စန္းပြင့္သူေပါ့ဗ်ာ
""စာဥငါမင္းကိုတစ္ခုေျပာစရာရွိတယ္""
""ေအးေျပာေလကြာ""
"ငါခ်စ္သူကြာနည္းနည္းစကားမ်ားတာနဲ႔သတိေမ့
တက္သြားေရာကြာ""
"မင္းေကာင္မေလးမိန္းမမာယာသုံးေနတာေနမွာပါ"
"ငါလဲမသိဘူးကြသူငယ္ခ်င္းတို႔အၾကံေပးဦး"
"ဖိုးေက်ာ္ေရဒီကိစၥကိုဟိုေကာင္စာဥကိုသာေမး"
ဇင္ကိုကေတာ့က်ေနာ္ဘက္ျမွားဦးလွည့္လိုက္ျပီ
"ဟုတ္တယ္ဖိုးေက်ာ္ဒီေကာင္စာဥသာေမး"
ရဲဝင္းစိုးကပါအခြ်န္နဲ႔မေလျပီ
"ေဟေကာင္စာဥမင္းေျပာဘာလုပ္သင့္လဲ"
မိန္းမေတြမွာမာယာေတြကအမ်ားၾကီးရွိတယ္
ငါမင္းတို႔ကိုနည္းနည္းေျပာျပမယ္
ရွက္စနိုးျပဳံးျခင္း၊မသိဟန္ေဆာင္ျခင္၊ခိုးၾကည့္ျခင္း
ကေလးကိုေခ်ာ့ျမဴျခင္းအမ်ားၾကီးပဲကြ
ငါအျမင္ေတာ့မင္းေကာင္မေလးကမင္းခ်စ္မွန္း
သိေနလို႔ဆိုးတာျဖစ္မယ္အဲမာယာကညဴစူတက္ျခင္းေပါ့ကြ
"ဟုတ္လားကြ"
ဟုတ္တယ္ငါေကာင္
မင္းတို႔ကေလစာေရးဆရာၾကီးမင္းသိခၤေျပာသလို
ေလ့လာပါမွတ္သားပါဆိုေတာ့စာအုပ္ထဲမွာ
အရုပ္မ်ားတယ္နည္းတယ္ပဲၾကည့္ေနတယ္
ကြမ္းယာစားပါဆိုဝါးျပီးေထြးခ်တယ္
""မင္းကေတာ့ေျပာျပီ"
""ငါေျပာတာကစာေပေတြေလ့လာေတာ့အညာ
မခံရတာေပါ့"
အခုငါတို႔ရြာမွာစာၾကည္တိုက္လဲရွိေနျပီေလ
"ေအးပါေလ့လာမယ္"
မင္းတို႔ခ်စ္သူေတြၾကားမွာရွိေသးတယ္သူတို႔သုံး
တက္တဲ့စကားေတြရွိတယ္... "ဟုတ္လားအဲဒါဘာလဲ"
"မင္းနဲ႔ေတြ႔တဲ့အခ်ိန္မွာကိုေရလို႔ေခၚမယ္မင္းကလဲ
ေျပာေလလို႔ေျပာမယ္အဲအခ်ိန္မွာသူကဘာမွ
မဟုတ္ေတာ့ဘူးလို႔ေျပာမယ္ေအးအဲဒီလိုေျပာရင္
သူစိတ္ထဲမွာမင္းကိုေျပာစရာရွိေနလို႔ပဲမွတ္

က်ေနာ္တို႔ထန္းေရဝိုင္းနားသို႔ဖိုးေက်ာ္ခ်စ္သူ
ေရာက္လာပါတယ္
"ကိုၾကည့္စမ္းဒီထန္းေရမေသာက္ပါနဲ႔ေျပာထား
တာကိုေသာက္တယ္""
""နည္းနည္းပါက်န္းမာေရးတြက္ေလ"
ဒီလိုနဲ႔စကားေတြတစ္ေယာက္တစ္ခြန္းေျပာရင္း
ေကာင္မေလးရုတ္တစ္ရက္သတိေမ့လဲသြားသည္
က်ေနာတို႔လဲပ်ာပ်ာသလဲျဖစ္သြားကာ
ဖိုးေက်ာ္ကပဲသူခ်စ္သူတက္တိုင္းသြားေနၾကရြာ
ေက်းလက္ေဆးေပးခန္းသို႔ေျပးပါေလသည္
က်ေနာ္တို႔လဲသူေနာက္မွအေျပးအမွီလိုက္ရသည္
ဟိုေရာက္ေတာ့လူကအေတာ္ေမာဟိုက္သြားျပီ

ေဆးခန္းကထြက္လာေတာ့ေကာင္မေလးမ်က္ႏွာ
ကျပဳံးလို႔ရႊင္လို႔ေလဒါနဲ႔က်ေနာ္လဲစပ္စုခ်င္တာနဲ႔
ေဆးခန္းဝင္သြားကာက်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းကိုေမး
ၾကည့္ျပီးက်ေနာ္ျပန္ထြက္အလာမွာဖိုးေက်ာ္
ေခၚကာအစီစဥ္တခုဆြဲပါေလသည္

ေနာက္ေန႔မနက္ခင္းသူတို႔ႏွစ္ေယာက္က်ေနာ္အိမ္
ေရာက္လာပါသည္က်ေနာ္လဲျပင္ထားေသာထမင္း
ဝိုင္းသို႔ေခၚကာမနက္စာဧည့္ခံေကြ်းပါသည္
ထမင္းစားျပီးေနာက္ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ရင္း
စကားေတြေျပာေနတာအခ်ိန္ၾကာလာေတာ့
""ကိုျပန္ရေအာင္ေလ"
"ခဏေနပါဦးဒီမွာစကားေကာင္းေနတယ္"
ေကာင္မေလးတစ္ထပ္ေခၚေတာ့လဲဖိုးေက်ာ္က
ေနဦးေျပာတယ္ေနာက္တစ္ခါေခၚေတာ့လဲဒီတိုင္းပဲ
ေျပာတယ္ေနပါဦးေပါ့တစ္ခါမရႏွစ္ခါမရနဲ႔သုံးခါ
ေျမာက္ေခၚျပီးေတာ့ေကာင္မေလးစိတ္ဆိုးျပီေမ့
လဲသြားပါျပီဒီတခါေတာ့က်ေနာ္တို႔ပ်ာပ်ာသလဲ
မျဖစ္ေတာ့ဘူးဒီတိုင္းပဲထိုင္ၾကည့္ေနလိုက္သည္
ဖိုးေက်ာ္ကေတာ့စိတ္ပူတာေပါ့က်ေနာ္သူထူမဲ့
လုပ္ေတာ့တားထားသည္...

နာရီဝက္ေလာက္ၾကာေတာ့သူသတိရလာသည္
က်ေနာ္တို႔ကိုေသခ်ာၾကည့္ေနသည္
က်ေနာ္လဲသူကိုကိုယ္ခ်စ္သူေပၚအဲေလာက္မဆိုး
ေျပာျပေတာ့သူလဲနားလည္သြားသည္
က်ေနာ္အိမ္မွျပန္သြားေသာသူတို႔ႏွစ္ေယာက္
ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ရင္းျပဳံးရင္းက်န္ေနခဲ့ပါသည္


ခ်စ္သူတိုင္းအဆင္ေျပၾကပါေစ

က်ေနာ္ဖုန္းနဲ႔တင္ရတဲ့စာေတြကိုအားေပးသူ
အေပါင္းအထူးေက်းဇူတင္လွ်က္

ၾကိဳးစားပါဦးမည္




***စံလြန္းတင္**


ႏွစ္ျဖာသုခခ်မ္းသာၾကပါေစ.....ေခတ္သစ္မင္းနႏၵာ

No comments:

Post a Comment