Blogger Widgets

စာ

 photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဘုရား၊တရား၊သံဃာ၊မိဘဆရာတုိ ့ကုိဦးထိပ္ထားလ်က္က်ေနာ္ဝါသနာအရေရးသားေသာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကုိတုိင္ေရးကဗ်ာမ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifေဆာင္းပါး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifနည္းပညာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဟာသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifပုံလွလွေလး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာအုပ္စဥ္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifflash songနားဆင္ရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကဗ်ာအေၾကာင္းေလ့လာရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifcssကုတ္မ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifရသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာေပေတြဖတ္ရွုသူအားလုံးကုိေက်းဇူးအထူးတင္လ်က္.....ညီညြတ္ညိန္း

ကာလာ

သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Friday 28 September 2012

***ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္တေျပသူမေရႊထား**.....(ဟာသ)


ညကမိုးအရွိန္ေၾကာင့္က်ေနာ္အိပ္ေနဆဲပါ

စာဥေရ...စာဥေရ

မနက္ခင္းအလွၾကားကထြက္ေပၚလာေသာ
သူငယ္ခ်င္းဖိုးေက်ာ္အသံ

""ဘာလဲကြာဒီမွာဇိမ္ယူေနတာကို""

""ဟာမင္းကလဲကြာလာထေတာ့ဒီေန႔
ေကာင္မေလးလာမွာကြ""

""ရာရာစစမင္းကအခုမွလိုက္မွာကိုေခြးေကာင္""
""မင္းကငါဆိုကစ္ေတာ့တာပဲ""
"ဒါနဲ႔မင္းကတိက်လို႔လား""
""တကယ္ပါကြာဒီေန႔ဗီစီဒီေခြလာငွားမွာေလ""
ေအးေအးခဏ
က်ေနာ္မ်က္ႏွာသစ္ကာဖိုးေက်ာ္နဲ႔အတူသူရဲ့ခ်စ္ဖြန္
ခရီးကိုလိုက္သြားပါသည္...


ညကမိုးအရွိန္ေၾကာင့္ခ်မ္းစိမ့္စိမ့္ေနပါတယ္ဆို
တစ္ခါတစ္ခါတိုက္တဲ့ေလကခိုက္ခိုက္တုန္ေစတယ္
ရြာအေနာက္ဘက္လမ္းေလးအတိုင္းက်ေနာ္တို႔
ေလွ်ာက္လာေနခိုက္...
ေဟာလာပါျပီသူလဲဆြယ္တာအက်ႌေလးနဲ႔လွ
လိုက္တာက်ေနာ္ေတာင္မ်က္စိက်မိတယ္...
""ဖိုးေက်ာ္လာေနျပီ""
""ေအးေအး""
က်ေနာ္လဲသူကိုေကာင္မေလးဆီလႊတ္ျပီးက်ေနာ္
ေဘးလမ္းတစ္ဖက္ကလူေစာင့္ေနသည္...

က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းကစနုတ္ဆက္လိုက္သည္
""စႏၵီအရမ္းလွတယ္ေနာ္""
""ေနာက္မွာေမာင္ေလးပါတယ္""
က်ေနာ္အခ်က္ေပးခ်ိန္ေတာင္မရဘသားေခ်ာက
လက္ထဲမွာေလာက္ေလးဂြၾကီးနဲ႔ကံေကာင္းတာ
က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းဖိုးေက်ာ္ေပါ့

တစ္ခ်က္ေလာက္သာမိရင္နဖူးအာလူးသီးတာ
ကမွသက္သာမယ္ႏွစ္ေယာကသားဆုံေတာ့
""မင္းကဘာလို႔အခ်က္မေပးတာလဲ""
"ငါလဲဘယ္ထင္ပါ့မလဲကြ""
""ဪဒါနဲ႔မနက္ျဖန္ငါမႏၱေလးသြားရမယ္""
""မင္းကဘာလုပ္လဲ""
""ငါသင္တန္းတစ္ခုသြားတက္ရမွာေလ""
စာကားေတြေျပာရင္းနဲ႔ဲ႔က်ေနာ္တို႔နွစ္ေယာက္ရြာဘက္ကိုလွည့္
ျပန္ခဲ့သည္...


ေနာက္ေန႔မနက္အေစာမွာက်ေနာ္လဲသင္တန္း
တက္ဖို႔ရာထြက္ခြာခဲ့ပါတယ္...
မႏၲေလးေရႊျမိဳ႔ေတာ္မွာပညာဆည္းပူးေနခ်ိန္
က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းအဆင္ေျပလားမသိ
တစ္ေန႔က်ေနာ္သင္တန္းမွာေဗဒင္ေဟာေန႔တာ
ေတြ႔ရလို႔က်ေနာ္လဲဝင္ေမးၾကည့္သည္
ေမြးသကၠရာဇ္ေျပာျပလိုက္ေတာ့တြက္ခ်က္သည္
""စာဥမင္းအသက္၂၃မျပည့္ခင္အေနာက္ေျမွာက္
ရပ္ကိုညအိပ္ညေနခရီးမသြားနဲ႔က်န္တာအကုန္
ေကာင္းတယ္""
က်ေနာ္လဲမွတ္သားထားျပီးတစ္ပတ္ၾကာေတာ့
ိုရြာကိုျပန္ခဲ့တယ္...


မႏၱေလးကေနရြာကိုကားစီးတာညေနမိုးခ်ဳပ္မွ
က်ေနာ္ရြာကိုျပန္ေရာက္တယ္
က်ေနာ္လဲေရမိုးခ်ဳိးအိပ္ယာေစာဝင္ခဲ့တယ္

မနက္ခင္းေနေရာင္နဲ႔အတူငွက္ေက်းေတြသီခ်င္းသံ
ၾကားမွအိပ္ယာထခဲ့တယ္မေန႔ကခရီးပန္းလာလို႔
က်ေနာ္တစ္ကိုယ္လုံးကိုက္ခဲ့ေနတယ္
မ်က္ႏွာသစ္ျပီးအေမျပင္ေပးတဲ့ထမင္းၾကမ္း
ပဲျပဳတ္ဆီစမ္းကိုအဝစားလိုက္ျပီးတေန႔စရန္ျပင္
ေနခ်ိန္မွာပဲဖိုးေက်ာ္ေရာက္လာသည္
""ေအာင္မာမင္းကျပန္ေရာက္တာေတာင္ငါဆီ
မလာဘူး""
""ေရာက္တာမိုးခ်ဳပ္လို႔ပါကြာ"
အဆင္ေျပလားေကာင္မေလးနဲ႔
""ငါညေနသူရြာသြားမလို႔မင္းလိုက္ခဲ့ရမယ္""
ဟင္ငါမလိုက္လို႔မရဘူးလား
မရဘူးကြာဒါပေနာ္ဟိတ္ေကာင္
ဖိုးေက်ာ္ကေတာ့ေျပာသြားျပီးမ်က္ခုံးလွဳပ္မိတယ္
သူေကာင္မေလးရြာကအေနာက္ေျမာက္ရပ္မွေလ

ညေနေရာက္ေတာ့ဖိုးေက်ာ္ေရာက္လာသည္

""သြားမယ္ေဟ့ေကာင္" ""ဘယ္သူပါေသးလဲ""

""မင္းမင္းဦး၊ညီညီပါတယ္ကြာ"
""မင္းဟာေသခ်ာလားကြ""
"ေသခ်ာပါတယ္ကြာ""

ဒီလိုနဲ႔က်ေနာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းဆုံေနၾကေနရာကို
ေရာက္ေတာ့မင္းမင္းဦးနဲ႔ညီညီကေရာက္ေနျပီ
မင္းမင္းဦးကလဲသူေကာင္မေလးကအဲမွာေရာက္
ေနတာေလ
မင္းမင္းဦးကေဟ့ေကာင္ေတြေလးဂြပါလား
ဟာစစ္တိုက္သြားမွာၾကေနတာပဲ
ဖိုးေက်ာ္ေျပာလုက္တယ္...


က်ေနာ္တို႔လဲညေနဆည္းဆာအလွကိုမ်က္ႏွာမူ
ကာတေျပသူဆီကိုသြားေနပါသည္
အေရွ႕ရပ္ကလမင္းၾကီးကလဲထြန္းလင္းရန္
အားယူေနပါတယ္
က်ေနာ္တို႔ရြာဝင္ခါနီးမွာရြာသားသုံးေလးေယာက္
က်ေနာ္သိပ္မသကၤာဘူးေလဒါနဲ႔
""ဖိုးေက်ာ္ငါတို႔အျပန္တစ္ျခားလမ္းကျပန္ရေအာင္

""ဘာျဖစ္လို႔လဲကြ"

"အခုနရြာသားေတြၾကည့္ရတာတစ္မ်ဳိးပဲကြ""
""ေအးပါဒါဆိုလဲအျပန္ဟိုဘက္ကျပန္တာေပါ့""
က်ေနာ္တို႔ဖိုးေက်ာ္ခ်စ္သူအိမ္ေရာက္တယ္ဆိုရင္
ပဲသူေကာင္မေလးကထမင္းေကြ်းဧည့္ခံပါသည္
ေကာင္မေလးမိဘကလဲသေဘာတူတာကို
စကားေတြေျပာေနတာေကာင္းကင္ယံက
လမင္းေတာင္သာေနျပီ
""ဖိုးေက်ာ္ျပန္ရေအာင္""

""ေနပါဦးကြ""

ေကာင္မေလးေမာင္ေလးကဗီဒီယိုျပရန္မီးစက္နိဳးေလေနသည္မီးစက္ကေတာ္ေတာ္နွဳိးမရဒါနဲ႔က်ေနာ္
လူတက္လုပ္ကာဝင္နွဳိးေပးလိုက္သည္

အဲအခ်ိန္ကကာလာအိုေကကလူငယ္ေတြၾကားေရပန္းစားခ်ိန္ေပါ့

သီခ်င္းစဖြင့္ပါျပီRဇာနည္ရဲ့ေၾကေကြစရာ
ဘယ္ရမလဲနဂိုကတည္းကဗီစရွိျပီးသားေလ
က်ေနာ္လဲဖိုးေက်ာ္ခ်စ္သူေမာင္နားကပ္ခါ
သီခ်င္းဆိုခ်င္တယ္ေျပာေတာ့ဟိုကလဲ
ဧည့္သည့္ဆိုေတာ့ရတာေပါ့

ဒါနဲ႔က်ေနာ္စဆိုသည္Rဇာနည္ရဲ့ေၾကကြဲစရာ
က်ေနာ္ဆိုေတာ့ဖိုးေက်ာ္/မင္းမင္းဦးနဲ႔ညီညီ
ပါသီခ်င္းဆိုပါေလေရာ
သိတယ္မိုလားမိုက္ခဲေတြေလမိုက္ေတြ႔တာနဲ႔
လႊတ္ေတာ့ဘူးက်ေနာ္တို႔သီခ်င္းဆိုတာ
ေကာင္းလို႔တဲ့ဗ်ာအဲရြာသူေတြကဆက္ဆိုခိုင္းတယ္
က်ေနာ္ကဆယ္ႏွစ္မ်ဳိးဂ်င္းသုပ္ဟိုေကာင္ေတြကအလြမ္းသီခ်င္းသမားေလ

က်ေနာ္တို႔လဲည၁၂နာရီက်မွျပန္လာတယ္
လမ္းေရာက္ေတာ့ဖိုးေက်ာ္က
""ငါမနက္ထပ္ခ်ိန္းထားတယ္""
""မင္းဟာမလြန္ဘူးလား"
မင္းမင္းဦးကငါလဲထပ္ခ်ိန္းထားတယ္
လုပ္ၾကကြာ
စကားေတြေျပာလာတာရြာျပင္ေရာက္ေတာ့
ေဖာက္...ေဖာက္...ေဖာက္

ဟိုက္ေဆာ္ပဟေလာက္ေလးဂြနဲ႔ေဟ့ေကာင္ေတြ
ေျပးသာေျပးေနာက္က်တဲ့ေျခေထာက္သစၥာေဖာက္ပဲေနာ္က်ေနာတို႔လဲဖေနာင့္နဲ႕တင္ပါးတစ္သား
ထဲက်ေအာင္ေျပးပါသည္
ေျပးရင္းလႊားရင္းကပင္ေနာက္ကေလာက္ေလးပစ္
တဲ့ေလာက္စာေတြကစက္ေသနတ္ပစ္သည့္
အလားပဲေခါင္းေပၚေဘးဘီဝဲယာတစ္ဝွီးဝွီးနဲ႔
က်ေနာ္ေရွ႕ဆုံးကေလဘယ္ရမလဲဒီေနမာမွာ
ကမၻာေက်ာ္အေျပးသမားေတာင္က်ေနာ္မွီမယ္
မထင္ပါဘူးက်ေနာ္ေျပးရင္းေရွ႕ကသုံးေပအျမင့္ရွိ
ယာခင္းကာထားေသာဆူးကိုေက်ာ္လိုက္သည့္
ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ေခြးခ်ီးပုံေပၚလက္ေထာက္မိသည္

ဒါနဲ့က်ေနာ္ေခြးခ်ီးသုတ္ပစ္ရန္သစ္ရြက္ဆြဲေနခိုက္
ဖိုးေက်ာ္မွီလာသည္
""ေဟ့ေကာင္ဘာလုပ္ေနတာလဲေျပးေလ"
က်ေနာ္လဲတဖက္လူၾကားမွာစိုး၍လက္နဲ႔ဖိုးေက်ာ္
ပါးစပ္ကိုပိတ္လိုက္သည္
က်ေနာ္လက္ကိုအတင္းဖယ္ခ်ကာနံလိုက္တာကြာ
ဟုတ္လားအခုေခြးခ်ီးလက္ေထာက္မိတာ
ငါေမ့သြားတယ္

"""ေအာ့...ေအာ့...ေအာ့""
ေသလိုက္ပါလားကြာ
က်ေနာ္ေခြးခ်ီးသုတ္ေနခိုက္ဟိုႏွစ္ေယာက္လာကာ
တေျပသူမေရႊထားခ်စ္ရည္းစားထားတဲ့
ဟိုႏွစ္ေယာကိုသာအျပစ္တင္ရင္းအိမ္ျပန္ခဲ့သည္....


တစ္ခဏတာျပဳံးေစခ်င္ေသာဆႏၵျဖင့္

ၾကိဳးစားပါဦးမည္


က်ေနာ္ဖုန္းနဲ႔ေရးရတာျဖစ္သည့္အတြက္
စာဖတ္ရတာအဆင္မေျပရင္ခြင့္လႊတ္ေပးပါ



***စံလြန္းတင္**


ႏွစ္ျဖာသုခခ်မ္းသာၾကပါေစ.....ေခတ္သစ္မင္းနႏၵာ

No comments:

Post a Comment