Blogger Widgets

စာ

 photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဘုရား၊တရား၊သံဃာ၊မိဘဆရာတုိ ့ကုိဦးထိပ္ထားလ်က္က်ေနာ္ဝါသနာအရေရးသားေသာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကုိတုိင္ေရးကဗ်ာမ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifေဆာင္းပါး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifနည္းပညာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဟာသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifပုံလွလွေလး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာအုပ္စဥ္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifflash songနားဆင္ရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကဗ်ာအေၾကာင္းေလ့လာရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifcssကုတ္မ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifရသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာေပေတြဖတ္ရွုသူအားလုံးကုိေက်းဇူးအထူးတင္လ်က္.....ညီညြတ္ညိန္း

ကာလာ

သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Friday 28 September 2012

”ေခတၱခုိနား​ဖူးေသာရင္ခြ​င္တစုံ“

”ေခတၱခုိနား​ဖူးေသာရင္ခြ​င္တစုံ“

ေကာင္းကင္တခုလုံးေငြစႏၵာလမင္းေၾကာင့္အလွဖုံးလြမ္းေနသလိုကမၻာေျမကိုလဲသူေအးျမမူေတြေပးေနတယ္ေလ ကုိနုိင္တေယာက္ပ်င္းေနတာနဲ႔onlineေပၚတက္ခါေလွ်ာက္ၾကည္ေနရင္းကအမွတ္မထင္ပဲသူဇာဆုိေသာေကာင္မေလးနဲ႔ေတြ႔ခဲ႔ပါတယ္တေဆာင္မုန္းလျပည့္ညေလးေပါ့သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္တေဆာင္မုန္းလျပည့္ညရဲ့အေႀကေႀကာင္းေလးေတြေျပာရင္းတေယာက္နဲ့တေယာက္ရင္းနွီးသြားတယ္အဲဒီေနာက္မွာေတာ့သူနဲ့ကြ်န္ေတာ္ညတုိင္းစကားေျပာျဖစ္တယ္ ..,.အခ်ိန္ေတြၾကာလာေတာ့တေယာက္အေၾကာင္းေျပာရင္းသူ႕မွာစိတ္ညစ္စရာရွိတယ္ဆိုျပီးကြ်န္ေတာ္ကိုေျပာျပတယ္...သူ႕ခ်စ္သူကစြန္႔ပစ္သြားတဲ့အေၾကာင္းေပါ့ကြ်န္ေတာ္လဲသူ႕ကိုနွစ္သိမ့္အားေပးစကားေျပာရင္းကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲမွာအခ်စ္ဆုိတဲ့ပန္းကေလးတပြင့္ပြင့္လန္းဖို့အတြက္နွလုံးသားဥယ်ာဥ္တံခါးကိုဖြင့္လွစ္လုိက္တာလုိလုိ့ ကြ်န္ေတာ္သိလုိက္ရတယ္ညစဥ္ညတုိင္းစကားေျပာတာမုိးလင္းတဲ့အခ်ိန္ထိေပါ့..,ေန႕ဘက္ဆိုရင္လဲဖုန္းဆက္လုိက္နဲ႔ေပါ့အခ်ိန္ၾကာလာခဲ႔တာႏွင့္အမွ်ကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲကစကားတခြန္းေျပာခဲ့တယ္..."နုိင္သူဇာကိုခ်စ္တယ္"ကြ်န္ေတာ္ေျပာေတာ့သူျပန္ေျဖခဲ့တယ္"သူဇာလည္းေမာင္ကိုခ်စ္တယ္"ဟုိးအရင္ကတည္းကသံေယာဇဥ္ရွိျပီးသားပဲေလ...သူဆီက"ခ်စ္တယ္ေနာ္"ဆုိတဲ့စကားၾကားလုိက္ရခ်ိန္မွာနုိင္သိပ္ေပ်ာ္သြားျပီသူဇာေမာင္ကိုတေခါက္ေလာက္ေျပာပါဦး"သူဇာေမာင္ကိုသိပ္ခ်စ္တယ္"ကြ်န္ေတာ္ရင္ထဲမွာအခ်စ္ဆုိတဲ့ပန္းကေလးတပြင့္ပြင့္လန္းခဲ့ျပီ...ဒီလိုနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြကသိပ္မၾကာလုိက္ပါဘူးရင္ထဲမသိမသာဝင္ေရာက္လာခဲ႔တဲ့စုိးရိမ္စိတ္ေတြနဲ႔အတူကြ်န္ေတာ္ကိုအဆက္သြယ္ျဖတ္သြားတယ္...ဖုန္းဆက္လဲမကုိင္onlineေပၚမတက္နဲ႔တခုခုျဖစ္ေနၿပီဆုိတာကြ်န္ေတာ္သိလုိက္တယ္....သူ႕ဆီကိုမရမကဖုန္းဆက္တယ္...ရေတာ့ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကုိမေမးပဲေနခဲ့ပါတယ္..သူမ်ားဝန္ခံမလလားေပါ့သူကြ်န္ေတာ္ကိုဆက္ညာေနခဲ့ေနာက္တစ္ပတ္ေလာက္ေနေတာ့ဖြင့္ေမးခဲ့တတယ္"သူဇာခ်စ္သူေဟာင္းနဲ႔ျပန္ဆက္သြယ္ေနတာလားဟင္"သူငုိျပီးျပန္ေျပာတယ္"ဟုတ္ပါတယ္ေမာင္သူကသူဇာကိုဒူးေထာက္ေတာင္းပန္လို့ပါေမာင္"ကြ်န္ေတာ္ရင္ခြင္မွာမီးေတာင္တလုံးေပါက္ကြဲထြက္လာခဲ႔သေလာက္ရင္ခြင္တခုလုံးေသာကမီးေလေလာင္ေနခ်ိန္မွာသူကထပ္ေျပာခဲ့တယ္"ေမာင္ကိုအျမဲခ်စ္ေနမွာပါတဲ့"လွလုိက္တဲ့စကားေလးေတြေပါ့"နုိင္ကိုသူဇာမုန္းလုိက္ပါလားသူဇာ"ဒီမွာေမာင္"ေမာင္ကိုခ်စ္တာမုန္းဖို့မဟုတ္ဘူးေလေမာင္"အဲဒီစကားေတြနဲ႔ပဲေမာင္ကိုရစ္ပတ္ထားဆဲပါသူဇာ...သူကကြ်န္ေတာ္ဆီကိုစာတုိက္ကဆင့္လက္ေဆာင္ပို့လုိက္တယ္ပို႔လိုက္တဲ့လက္ေဆာင္ကလက္စြပ္ေလးပါညေနပုိင္းေရာက္ေတာ့သူက"ေမာင္လက္ေဆာင္ရလားဟင္""ရတယ္ေလသူဇာ"ေမာင္ဒီလက္စြပ္ေလးမဝတ္ခင္ဆုေတာင္းရရမယ္ေနာ္အင္းပါသူဇာအတူတူဆုေတာင္းျပီးလက္စြပ္ေလးကုိဝတ္ခဲ့တယ္...သူမွာလဲတကြင္းေပါ့"ေမာင္နဲ႔သူဇာတို့ေစစပ္လုိက္ျပီေနာ္ေမာင္"လူးၾကီးေတြမသိပင္မိ့ဲေမာင္သသူဇာတို့့ယုံၾကည္စြာနဲ႔ဘဝကိုျဖတ္သန္းသြားမယ္ေနာ္ေမာင္....အဲဒီညကေနသူဇာေမာင္ရင္ခြင္ကမၻာထဲကေနနုတ္မဆက္ပဲထြက္ခြာခဲ့တာရာသီေတြေျပာင္းႏွစ္ေပါင္းၾကာခဲ့ပါျပီေမာင္ကေတာ့သူဇာေမာင္ရင္ခြင္ကမၻာထံျပန္လာမဲ့အခ်ိန္ကုိအျမဲေစာင့္ေနပါတယ္.....
ခ်စ္တက္သူတုိင္းေပ်ာ္ပါေစ......................ေခတ္သစ္မင္းနႏၵာ

No comments:

Post a Comment