Blogger Widgets

စာ

 photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဘုရား၊တရား၊သံဃာ၊မိဘဆရာတုိ ့ကုိဦးထိပ္ထားလ်က္က်ေနာ္ဝါသနာအရေရးသားေသာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကုိတုိင္ေရးကဗ်ာမ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifေဆာင္းပါး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifနည္းပညာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဟာသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifပုံလွလွေလး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာအုပ္စဥ္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifflash songနားဆင္ရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကဗ်ာအေၾကာင္းေလ့လာရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifcssကုတ္မ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifရသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာေပေတြဖတ္ရွုသူအားလုံးကုိေက်းဇူးအထူးတင္လ်က္.....ညီညြတ္ညိန္း

ကာလာ

သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Friday 28 September 2012

***ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ တေစၦေပ်ာ္ေသာည**.....(ဟာသ)

ေႏြအကုန္ မုိးအကူး ညေနခ်မ္းေလးတစ္ခုမွာ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းဖုိးေက်ာ္
ရြာအေနာက္ဘက္မွာေနတဲ့ မုိးဝင္းဆီကုိအလည္သြားဖုိ ့ေၿခလွမ္းမ်ားကုိစတင္ေနပါၿပီ...
ေန ့လည္ကမုိးရြာထားေသာေၾကာင့္ ညေနဆည္းဆာေလးကပုိလွေနတယ္ထင္မိတယ္..
ေနဝင္းအေနာက္ကြ်န္းသုိ ့အားယူေနခ်ိန္ အေရွ ့ကြ်န္းလဝင္း ထြန္းခ်ိန္မွာမုိးဝင္းထန္းတဲေလးကုိေရာက္ပါတယ္..
”ဟသူငယ္ခ်င္းေတြကမလာစဖူးအလာထူးေနပါလား”
”ထူးတာေပါ့ကြဒီေန ့ပင္က်ရည္ေလးဆြဲရေအာင္လာတာ”
”ရတာေပါ့ကြာ”
ဖုိးေက်ာ္ေၿပာလုိက္တာကုိမုိးဝင္းကေၿပာေၿပာဆုိဆုိ ထန္းေရပင္က်ေရစစ္စစ္
တစ္အုိးယူလာပါသည္..ထန္းေရကေသညက္ခ်င္စဖြယ္အစိမ္းေရာင္သန္းေနတယ္..
ပထမဦးဆုံးခြက္ကုိသူကာေသာက္လုိက္တာကဖုိးေက်ာ္
”အား..ေကာင္းလုိက္တာအခုမွလန္းသြားတယ္”
”ဖုိးေက်ာ္တုိ ့ကေၿပာၿပီ”
က်ေနာ္ဝင္ေၿပာလုိက္ေတာ့ အေၿပာမဟုတ္ဘူးငါေကာင္ ေရာမင္းအလွည္ ့
က်ေနာ္ထန္းေရတစ္ခြက္ကုိယူကာေသာက္လုိက္ေတာ့ ရွိသမွ်အေၾကာေတြေၿပထြက္သြားပါသည္...
ထန္းေရေသာက္ရင္းစကားေတြေၿပာေနတာအခ်ိန္ကုန္လုိ ့ကုန္မွန္းမသိခဲ့ရပါ.
က်ေနာ္တုိ ့ေသာက္တာအုိးေလးငါးအုိးကုန္ေနၿပီထန္းေရေသာက္ရင္း
စာေရးဆရာအၾကည္ေတာ္ရဲ့ဟာသေလးတစ္ခုေတာင္သြားသတိရမိတယ္စာေရးဆရာအၾကည္ေတာ္က
ေရသာတစ္ခြက္ေသာက္ရင္နင့္ေနတာအရက္က်ေလးငါးပုလင္းလဲကုန္တယ္တဲ့
အခုလဲက်ေနာ္တုိ ့ေသာက္တာမ်ားေနၿပီဒါေၾကာင့္
“ဖုိးေက်ာ္ၿပန္ရေအာင္ကြာ”
”ေအးၿပန္မယ္ကြာ”
”ေအးမင္းတုိ ့ၿပန္ရင္မင္းတုိ ့နဲ ့အေဖာ္ငါထည့္ေပးလုိက္မယ္”
”ဘာထည့္ေပးမွာလဲကြ”
”ၿပန္မွာၿပန္ပါ”
ဒီလုိနဲ ့ႏွစ္ေယာက္သားထန္းေရမူးမူးနဲ ့ၿပန္လာတယ္ဒီၾကားထဲအပုိထန္းေရတစ္ပုလင္းပါဆြဲလာေသးတယ္..
က်ေနာ္အမွတ္နထင္ေနာက္လွည့္ၾကည္ ့လုိက္ေတာ့..ဟုိက္...က်ေနာ္တုိ ့ေနာက္မွလုိက္လာေသာအရိပ္တစ္ခု
”ေဟ့ေကာင္ဖုိးေက်ာ္ဟုိေကာင္မုိးဝင္းေတာ့သူတဲနားေမြးထားတဲ့သရဲမထည့္လုိက္ၿပီကြ”
”ဟုတ္လားငါနဲ ့ေတြ ့မယ္”
”ဟာသူဟသူေနပါေစလုိက္လုိက္ေပါ့”
ေကာင္းကင္းထက္ကလမင္းၾကီးကလၿပည္ ့ညမုိ ့လားမသိထိန္ထိန္သာေနသည္..
ေနာက္ကအရိပ္ကေတာ့လုိက္လာၿမဲပါပဲ..
”ေဟ့ေကာင္ဖုိးေက်ာ္ငါတုိ ့အခုလမ္းကေဝးတယ္ကြာၿဖတ္လမ္းသြားမယ္”
”ၿဖတ္လမ္းကသခ်ၤဳိင္းေၿမၿဖတ္ရမွာေနာ္”
”ဘာမွမၿဖစ္ပါဘူးသြားမယ္ကြာ”
အစကလမ္းရုိးတုိင္းအေကာင္းက်ေနာ္ရုတ္တစ္ရက္ထေဖာက္လာတယ္..ဒါနဲ ့
သခၤ်ဳိင္းေၿမၿဖတ္လမ္းကလွည့္သြားပါတယ္..သခၤ်ဳိင္းကုန္းေပၚေရာက္ေတာ့
ဇရပ္ေပၚညအခ်ိန္မေတာ္ထုိင္စကားေၿပာေနၾကေသာမိန္းမသုံးေလးေယာက္
က်ေနာ္တုိ ့လဲဂရုမစုိက္ပဲ ဂူမ်ားၾကားမွၿဖတ္ကာဆက္ေလွ်ာက္လာပါတယ္..
ယာခင္းေလးငါးခင္က်ာ္လာေတာ့ေရွ ့ကေနေၿပးလာေသာလူပုကေလးပုံက်ေနာ္ၿမင္လုိက္သည္
ညအခ်ိန္မေတာ္ၿမင္လုိက္ရေသာေၾကာင့္လူမၿဖစ္နဳိင္ပါဆုိတာသိလုိက္သည္..
”ဖုိးေက်ာ္ေရွ ့မွာလူပုေလးပုံသရဲတစ္ေကာင္ေၿပးလာေနတယ္ၿမင္လား”
ၿမင္သားပဲကြအာေလးရွာေလးအသံၾကီးနဲ ့ပုဆုိကေလးတစ္ေယာက္ေလာက္သာရွိသည္
သရဲပုကေလးကက်ေနာ္တုိ ့နားအေရာက္ဖုိးေက်ာ္ကုိနပန္းစလုံးေတာ့သည္က်ေနာ္လဲရုက္တစ္ရက္ေၾကာင္ေနသည္
ေနာက္မွသတိရကာဒါမ်ဳိးၾကည့္ရခ႕ဲသည္ဆုိၿပီး...ေဟ့ေကာင္ဖုိးေက်ာ္လုံးကြာ
က်ေနာ္ပါလာေသာထန္းေရပုလင္းကုိဖြင့္ၿပီးေၿမၿပင္ေပၚထုိင္ခ်လုိက္သည္..
”ဖုိးေက်ာ္နဳိင္ေအာင္လုံးကြာ”
”မင္းဘၾကီးေတာ္သူကပုသာပုတာကြအေပၚကေရာက္ရင္ဆင္ၾကြးေလာက္ေလးတယ္”
ဟား....ဟား..ဟားမင္းကမၿဖစ္နုိင္တာကြာ
ဖုိးေက်ာ္နဲ ့သရဲပုေလးတုိ ့နပန္းပြဲကဘတစ္ၿပန္က်ားတစ္ၿပန္ၾကည့္လုိ ့ေကာင္းေနသည္တစ္ခါတစ္ခါက်ေနာ္နဲ ့မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္မွ
မီးေတာက္မွားကထၿမဴးေနသည္..သူတုိ ့လဲအားေပးးတာေနမမွာခ်ကြာ
”ေဟ့ေကာင္လာကူေလကြာ”
ခ်စမ္းပါကြာထန္းေရတစ္ၿမၿမနဲ ့က်ေနာ္ၾကည့္ေနသည္..တစ္ခါေကာင္ကင္းကလမင္းကုိတိမ္ကဖုံးသြားတယ္.အဲအခ်ိန္မွာ
ၾကယ္ကေလးေတြကမွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္က်ေနာ္သီခ်င္းေလးတပုဒ္ေတာင္သသြားသတိရလုိက္သည္..
ဆီးမီးေရာင္စုံသာတဲ့ညxxxxေငြၾကယ္ေလးေတြမွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ကတဲ့ညတဲxxx
ဖုိးေက်ာ္နဲ ့သရဲပုနပန္းလုံးေနတာသူငယ္ခ်င္းကေအာက္ကက်လုိက္သရဲပုကေအာက္ကက်လုိက္
ေတာ္ေတာ္ၾကည္ ့ေကာင္းေနသည္ သရဲေတြကလဲသရဲပုေလးကုိအားေပးသည့္သဖြယ္မီးေတြဖြားခနည္းၿပလုိက္
လမင္းၾကီးကုိတိမ္ဖုံးလုိက္ၾကယ္ေတြမွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္လင္းလုိက္က်ေနာ္ကအားေပးလုိက္နဲ ့ ညသန္းေခါင္ယံဟုတ္ေနၾကတာ
အခ်ိန္ၾကာလာေတာ့က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းကလူဆုိေတာ့ေမာလာတယ္..
”ေဟ့ေကာင္ငါမရေတာ့ဘူး”
က်ေနာ္လဲေသာက္လက္စထန္းေရကုိခ်ထားၿပီးယိမ္းထုိးေနတဲ့ေၿခလွမ္းေတြနဲ ့နပန္းလုံးေနတဲအနားသြားကာ
က်ေနာ္အနားေရာက္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းကအေပၚကဒါနဲ ့က်ေနာ္လဲသရဲပုေတာ အထက္ကေရာက္ေနၿပီအခြင္ ့ေကာင္းပဲဆုိးၿပီး
ေဒးဗစ္ဘက္ခမ္းကစ္ကန္ခ်လုိက္ရာ အားငါေလကြာေအာင္သံနဲ ့အတူေအာက္ကေရာက္သြားတယ္
သူခုိးဓားရုိးကမ္းတယ္ဆုိတာဒါမ်ဳိးထင္တယ္...ဒီတစ္ခါေတာ့အပုိင္ဆုိၿပီး ဟင္နရီးကစ္နဲ ့ကန္လုိက္တာသရဲပုလဲ
ဟုိဘက္ကုိေလးငါးပတ္လိမ္ ့ထြက္သြားတယ္..က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းဖုိးေက်ာ္ကုိတြဲထူေပးေတာ့မင္းကန္တာနားရင္းပြင္ ့မတက္ပဲ
ေၿပာကာထန္းေရလက္က်န္ေမာ့ေသာက္လုိက္ပါသည္..ထုိစဥ္ လြင္က်သြားေသာသရဲပုေလးမွ
”ခင္ဗ်ာတုိ ့လူသားေတြကလူညစ္ပတ္ေတြတဲ ့”
အဲၿပီးေရာဗ်ာ
လူပုေလးလဲအဲစကားေၿပာၿပီးလစ္ထြက္သြားပါေတာ့သည္အခုနမီးေတြလဲေပ်ာက္ ေနာက္ကပါလာတဲ့အရိပ္လဲ
ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိေတာ့ဘူးက်ေနာ္တုိ ့သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္လဲ တေစၦေပ်ာ္ေသာညေလးထဲမွာအိမ္ၿပန္ခဲ ့ပါေတာ့သည္.....


ႏွစ္ၿဖာသုခခ်မ္းသာၾကပါေစ.....ေခတ္သစ္မင္းနႏၵာ

No comments:

Post a Comment