Blogger Widgets

စာ

 photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဘုရား၊တရား၊သံဃာ၊မိဘဆရာတုိ ့ကုိဦးထိပ္ထားလ်က္က်ေနာ္ဝါသနာအရေရးသားေသာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကုိတုိင္ေရးကဗ်ာမ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifေဆာင္းပါး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifနည္းပညာ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifဟာသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifပုံလွလွေလး photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာအုပ္စဥ္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifflash songနားဆင္ရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifကဗ်ာအေၾကာင္းေလ့လာရန္ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifcssကုတ္မ်ား photo JerryAni_zpsab17c18d.gifရသ photo JerryAni_zpsab17c18d.gifစာေပေတြဖတ္ရွုသူအားလုံးကုိေက်းဇူးအထူးတင္လ်က္.....ညီညြတ္ညိန္း

ကာလာ

သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Friday 28 September 2012

**ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္တစ္ေန႔စာအလြဲမ်ား***.....(ဟာသ)

ဒီဘေလာဖတ္တဲ့သူအေပါင္းစာေလးကိုဆုံးေအာင္ဖတ္ေပးပါရန္အထူးေမတၱာရပ္ခံပါရေစ.....










ညကမိုးရြာတဲ့အရွိန္ေၾကာင္ထင္တယ္ ဒီေန႔ရာသီဥတုကေနလို႔ထိုင္လို႔ေကာင္းေနသည္...

အိမ္ျပတင္းေပါက္မွေနသာယာလွေသာရွ ုခင္းမ်ားကိုခံစားေနသည္...ထို အခ်ိန္မွာအေမကလွမ္းေခၚေနသည္... """ေကာင္ေလးေရ...ေကာင္ေလးေရ"" """ဗ်ာအေမ"" """မင္းဒီေန႔မင္းအေဒၚနဲ႔ေစ်းသြားရမယ္""" """ဟာအေမကလဲသားေဒၚေလးနဲ႔ေဈးမသြားခ်င္ဘူး""" """ဟဲ့ဘာျဖစ္လို႔လဲ"" """သားကနေမာ္နမဲ့ေဒၚေလးကအူတူတူေလ"" """ေနာက္ျပီးေဒၚေလးကစကားေျပာတာျ မင္းအီးေပါက္တာထက္ဆိုတယ္ပြစိပြစိနဲ႔ဗ်ာ""" """ကဲပါသားရယ္ဒီတစ္ခါသြားလိုက္ ပါအခုထမင္းစားေတာ့ခဏေနမင္းေဒၚေ လးလာလိမ့္မယ္""" """ဟုတ္"" က်ေနာ္ထမင္းစားေနခိုက္ေဒၚေလးေရာ က္လာသည္သူအက်င့္တိုင္းျမင္းအီးေပါက္ေတာ့သည္... """ဟဲ့ဘယ္အခ်ိန္ရွိျပီလဲျမန္ျမန္လုပ္"" ""ေဒၚေလးကေတာ့စျပီ"" က်ေနာ္လဲထမင္းလက္စသပ္ခါအဝတ္စားလဲေတာ့သည္... """မျပီးေသးဘူးလား"" """လာျပီလာျပီ"" က်ေနာ္အိမ္ေပၚမွအေျပးကေလးဆင္းလာ ျပီးက်ေနာနဲ႔ဆိုင္ကယ္ေလးကိုစစက္ နိဳးလိုက္သည္..က်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ေပၚေရာက္ေတာ့မွ """တက္ေဒၚေလး"! ""ေအးေအး"" က်ေနာ္စတင္ထြက္ခြာရန္ဟန္ျပင္ေနစဥ္အေမက """သားေရေစ်းကအေမ့တြက္ဘာမီတြန္ဝယ္ခဲ့အုံး"" """ဟုတ္ကဲ့အေမ"" က်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ေလးစတင္ထြက္ခြာပါ ျပီညကမိုးရြာထားေသာေၾကာင့္ေတာ လမ္းေလးတစ္ေလွ်ာက္ေရကြက္ကေလးေတြ နဲ႔ျပည့္ေနေတာ့ဟိုေရွာင္ဒီတိမ္း နဲ႔ခရီးႏွင္ေနဆဲေနာက္ကေဒၚေလးကသူ ထုံးစံအတိုင္းစကားေတြတစ္တြတ္တြတ္ေျပာလာပါသည္...

က်ေနာ္တို႔ကျမိဳ႕နဲ႔အလွမ္းေဝးေ သာေၾကာင့္ေတာ္ေတာ္ႏွင္ရသည္... ေတာလမ္းအဆုံးခါနီးကတၱရာလမ္းမေရာ က္ခင္ညမိုးေၾကာင့္ေတာင္က်ေခ်ာင္ းငယ္ေလးေရစီးအားကမက်ေသာေၾကာင့္ ဆိုင္ကယ္ဆင္းတြင္းရမွာမို႔ """ေဒၚေလးခဏဆင္းဦး"" """ဘာျဖစ္ရျပန္တာလဲ"" ""ေခ်ာင္းကဆင္းကူးမွရမွာေလ"" ""ေအးေအး"" ႏွစ္ယာက္စလုံးဆင္းျပီးေခ်ာင္းကေ လးကိုျဖတ္ၾကသည္...တစ္ဖက္ကမ္းအေရာက္ """ေဒၚေလးတက္တက္"" ""ေအးပါ"" က်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ေလးခရီးဆက္ႏွင္လာ ရာက်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ဒီတစ္ခါေတာ္ေတာ ္သြက္သည္စိတ္ကလဲအေတြးလႊင့္ကာစီး လာတာျမိဳ႕ဝင္ခါနီးေသာအခါျမင္းအီ းေပါက္တဲ့ေဒၚေလးျငိမ္လွခ်ည္လားဟုအံ့ဩကာ """ေဒၚေလး"" ""ေဒၚေလး"" ေခၚတာမထူးတာနဲ႔က်ေနာ္ေနာက္လွည့္ ၾကည့္မိေတာ့ဟိုက္ေသပီ ဘယ္နားက်န္ေနခဲ့သည္မသိဒါနဲ႕ဆို င္ကယ္ေနာက္ျပန္လွည့္ရသည္...

ေတာလမ္းအဆုံးကတၱရာလမ္းအစမွာတစ္ေ ရြ႕ေရြ႕ေလွ်ာက္လာေသာေဒၚေလးက်ေနာ္ကိုေတြ႔ေတာ႔ ""ဟဲေသနာေကာင္ေလးငါမပါတာနင္မသိဘူးလား""" ""ဟဲဟဲ"က်ေနာ္အေတြးမ်ားသြားလို႕"" ""ေတာ္ေတာ္နေမာ္နမဲ့နဳိင္တယ္"" ""ကဲပါေဒၚေလးတက္တက္"" ""ဒီတစ္ခါငါရျပီဆိုမွေမာင္းေနာ္"" ""ဟုတ္ကဲ့""
""ေအးရျပီ"" ""ေအးရျပီ"" က်ေနာ္လဲဆိုင္ကယ္ေလးစေမာင္းထြက္ လာခဲ့သည္ေတာင္သာျမိဳ႔ဝင္ခါနီးေ တာ့က်ေနာဆိုင္ကယ္ကိုလူႏွစ္ေယာက္ သုံးကၾကည့္ရယ္သြားသည္... ေနာက္တစ္ခါလူေတြ႔ေတာ့လဲက်ေနာ္ဆိ ုင္ကယ္ၾကည့္ရယ္သြားျပန္သည္

ဒါလဲက်ေနာ္ကသိေသးဘူးက်ေနာ္ဆိုင္ ကယ္ကိုသူတို႔သေဘာက်လို႔ေနမွာပါ ဟုထင္ကာဆက္စီးလာတယ္... ဒီလိုနဲ႔ေတာင္သာျမိဳ႕ဆင္ေျခဖုံး ရပ္ကြပ္ေရာက္ခါနီးေတာ့လဲလူေတြ႔ ကက်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ၾကည့္ရယ္သည္... ဟာဒါနဲ႔က်ေနာ္လဲက်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ ဘာပါလာလို႔ပါလဲဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ေနာက္လွည့္ၾကည့္ေတာ့ """ဟိုက္ေသျပီဗ်ာ""" ""ေဒၚေလးကဆိုင္ကယ္ေနာက္ျပန္လွည္ ့စီးလိုက္လာတာကိုမ်က္ႏွာကေနာက္ လွည့္စီးလာတာကိုဒါေၾကာင့္လူေတြကရယ္တာကို """ေဒၚေလး"" ""ဘာလဲငါတူ"" """ဟာဘာလို႔ေနာက္ျပန္လွည့္စီးလိ ုက္လာတာလဲဒီမွာလူေတြရယ္ကုန္ျပီ""" """ဟဲ့ရယ္ရယ္ေပါ့ဘာျဖစ္လဲ"" """ေသခ်င္ပါတယ္ေဒၚေလးရယ္"" """ေတာင္းပန္ပါတယ္ေဒၚေလးဆိုင္ ကယ္ေရွ႕လွည့္စီးပါျမိဳ႔ထဲဝင္ေတာ့မွာဗ်"" ""အခုနလို႔ငါက်န္ေနရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"" """ဒီတစ္ခါမက်န္ေစရဘူး"" ""ဒါဆိုျပီးေရာ"" .ဟူး...ဒီေတာ့မွေရွ႕လွည့္စီးပါေတာ့သည္...

ေတာင္သာျမိဳ႕ေစ်းေပါက္ေရာက္တာနဲ့ """ကဲေဒၚေလးေစ်းဝယ္ေတာ့က်ေနာ္လဲ ေကာ္ဖီဆိုင္သြားျပီးအေမခိုင္းတာေဆးဝယ္မယ္""

"""မၾကာနဲ႔ေနာ္""ေဒၚေလးသာအျမန္ဝယ္"" ""ငါကမၾကာဘူး"" ""ဟုတ္ေဒၚေလး"" က်ေနာ္ေကာ္ဖီဆိုင္အလာက်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း

ကိုဆန္းနဲ႔ေတြ႔ေတာ့ ""ကိုဆနဘာလုပ္တာလဲ"" ""ေစ်းလာဝယ္တာကြ"" ""မင္းကေရာ"" ""က်ေနာ္ေဒၚေလးလိုက္ပို႔တာ"" ""လာကိုဆန္းေကာ္ဖီသြားေသာက္ရေအာင္"" """ေအး"" နာမည္ကသာကိုဆန္း လူရုိးတစ္ေယာက္ပါ

ဆိုင္ေရာက္တာနဲ႔က်ေနာ္ကပဲေကာ္ဖီနဲ႔စမူမွာလိုက္သည္... ခဏၾကာေတာ့စားပြဲထိုးမုန္႔နဲ႔ေကာ္ဖီလာခ်ေပးတာကို ""ကိုဆန္းေသာက္ဗ်ာ"" ""ေအးပါကြာ"" ""က်ေနာ္ရွင္းမွာေနာ္"" ""ငါရွင္းပါမယ္"" ""ဟာမဟုတ္တာက်ေနာ္ရွင္းမယ္""
""ကဲပါဗ်ာသူရွင္းမယ္ငါရွင္းမယ္ နဲ႔ဒီေလာက္ဒကာခံခ်င္ေနလဲကိုဆန္းပဲရွင္းေတာ့""" ""ဒီလိုမွေပါ့"" စကားေတြေျပာရင္းအခ်ိန္ကုန္လာတာမသိ ""ကိုဆန္းျပန္ရေအာင္" ""ငါလဲေစ်းဝယ္ရဦးမယ္"" ဒါနဲ႔က်ေနာ္လဲေကာင္တာကိုလုမ္းေအာ္ကာ """ရွင္းမယ္ေဟ့"" ""ငါဒါထပ္ယူဦးမယ္"" ""ဪကိုဆန္းစမူဇာယူမွာလား"" "ေအး"" ""စမူဇာတစ္ပြဲေဟ့"" """အကိုပါဆယ္ထုပ္မွာလား"" က်ေနာ္ပါးစပ္ခ်ိန္မရလိုက္ကိုဆန္းက ""ပါဆယ္ေတြဘာေတြလုပ္မေနနဲ႔ပလပ္ စတစ္အိတ္နဲ႔သာထုပ္ေပး""! ကိုဆန္းစကားေၾကာင့္ေဘးနားကလူေတြပြဲက်သြားပါတယ္ က်ေနာ္လဲစားပြဲးထိုးေပးေသာပါဆယ္ ထုပ္ယူကာပိုက္ဆံရွင္းကိုဆန္းေခၚ ကာလစ္ထြက္ခဲ့ရပါေတာ့တယ္...

ဆိုင္ထြက္ျပီးကိုဆန္းနဲ႔က်ေနာ္လမ္းခြဲလိုက္သည္... ေစ်းကိုးျပန္လာရာေဘးတြင္ခ်ိတ္ထာ းေသာဆုိင္းဘုတ္ေလး"""ေအးေမတၱာေ ဆးဆိုင္""ဖ်က္ခနဲ႔အေမေဆးမွာတာ သတိုရျပီးေဆးဆိုင္သို႔က်ေနာ္ေျခဦးလွည့္ပါေတာ့သည္...

ေဆးဆိုင္ေရာက္ေတာ့လွပေသာေကာင္မေ လးႏွစ္ေယာက္ေဆးေရာင္းေနသည္... က်ေနာ္ကိုျမင္ေတာ့ """အကိုဘာေဆးယူမွာလဲ"" နေမာ္နမဲ့က်ေနာ္ဒီတစ္ခါအေမမွာတဲ ့ေဆးနာမည္ေမ့ျပန္ျပီေတြေဝေနေသာ က်ေနာ္ကိုေကာင္မေလးက ""အကိုဘာေဆးယူမလဲ"" ေနာက္တစ္ခါထပ္ေမးျပီ က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာေဆးနာမည္ကိုအကုန္မမွတ္ ဒါနဲ႔က်ေနာ္လဲ ""မီတြန္ေတာ့...မီတြန္ပဲ...ဘာမီတြန္မွန္းမသိဘူး"" ေကာင္းမေလးရုတ္ေၾကာင္သြားကာေနာက္မွ """အကိုလိုခ်င္တာ...ဘာမီတြန္ေနမွာပါ"! ""အင္းဟုတ္မယ္အေမမွာတာပါ"" ""အဲဒါပဲေပးပါ"" ေကာင္မေလးေဆးသြားယူေနစဥ္ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တိုက္တဲ့မုတ္သုန္ ေလကေအးစိမ့္သြားတယ္... """အကိုရျပီရွင့္"" ""ဟုတ္ညီမ"" ေဆးဘူးေလယူကာပိုက္ဆံရွင္းရန္ပိုက္ဆံ ထုတ္ေနစဥ္ရုတ္တစ္ရက္တိုက္ခိုက္ လာတဲ့ေလေပြကက်ေနာ္ပုဆိုးကိုေအာ က္ကေနပင့္တိုက္လိုက္တာ... ပုဆိုးေလးမွာက်ေနာ္ေပါင္ေျခထိေ ရာက္သြားသည္က်ေနာ္လဲလြင့္ပုဆိုးကိုအသည္းသန္ လိုက္ဖမ္းေနရသည္...

ထိုအျဖစ္ပ်က္ကိုျမင္ေသာေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္က.. """အိုဟုဆိုကာမ်က္ႏွာေလးကိုလက္ ကေလးနဲ႔အုပ္ထားပါသည္... က်ေနာ္လဲရွက္ရွက္နဲ႔ပိုက္ဆံရွင္းေတာ့ ပိုက္ဆံလွမ္းယူေနေသာေကာင္မေလးကို သူသူငယ္ခ်င္းက """ေကာင္မနင္ဒီညအိမ္မက္ဆိုးမက္ပါျပီတယ္"" ""ဟယ္နင္ကလဲ"" ဟုဆိုကာရွက္စနိဳးနဲ႔လွပေသာအျပဳံ းေလးတစ္ပြင့္ေျခြခ်ပါေတာ့သည္....

ဘဝအေမာေတြၾကားမွာတစ္ခဏတာျပဳံးေ စခ်င္ေသာဆႏၵျဖင့္......

** *စံလြန္းတင္* *

ႏွစ္ျဖာသုခခ်မ္းသာၾကပါေစ.....ေခတ္သစ္မင္းနႏၵာ

No comments:

Post a Comment