ရတုခ်ပံုၾကိယာ(၆၀)
ျမန္မာစာေပသမိုင္းမွာရတုအမ်ဳိး
မ်ဳိးထြန္းကားခဲ့ပါတယ္...ရတုခ်ီ
နည္းမ်ားကိုစာဆိုတို႕စိတ္ကူးဥာ
ဏ္အ
မ်ဳိးမ်ဳိးကြန္ျမဴးခဲ့ၾကပါတယ္..
.ရတုခ်နည္းမ်ားမွာလဲအမ်ဳိးမ်ဳိး
ေထြျပားခဲ့ၾကပါတယ္...“ရတုခ်ဖြယ္
အသြယ္
သြယ္..ေျခာက္ဆယ္ၾကိယာ”လို႕စိႏ ၱေက်ာ္သူဦးၾသက“ကဝိလကၡဏာသတ္ပံုက်
မ္း”မွာျပဆိုခဲ့ပါတယ္...။
လွ်င္..၊လ်င္..၊မူကား..၊ငယ္..၊
သား..၊တမင့္..၊ခ်ိတ္..၊ျဖင့္..၊
တြင္..၊၏..၊ပိမ့္..၊လွည့္..၊မည္
..၊အံ့..၊ေလာ..၊တံု
ပံ့..၊ေသာ္..၊ခံ..၊ဘူး..၊ေသာ..၊
မူေလာ..၊ရထား..၊မူ..၊အား..၊မွ..
၊က..၊လိမ့္စြ..၊တံ့..၊လည္း..၊တိ
..၊
တည္း..၊ခ်ည္း..၊ဟူ..၊ခဲ့..၊နည္း
..၊ႏွိဳက္..၊လွ်က္..၊ေၾကာင့္..၊
တက္..၊မို႕..၊လည္..၊ခံ့..၊သည္..
၊စိမ့္..၊ႏွင့္..၊
တံု႕..၊လင့္..၊တည့္..၊ေတာ..၊ကား
..၊ေလာ့..၊၍..၊သို႕..၊မွ်..၊တို
႕..၊ငွါ..၊ရွင့္..၊တမို႕..၊ႏွင့
္(တို႕)....စသည္
ျဖင့္အထက္ပါၾကိယာ(၆၀)ဟာအသံုးျပဳ
ေလ့ရွိတဲ့ၾကယာမ်ားျဖစ္ပါတယ္...
ဒါေပမယ့္..အခ်ဳိ႕ေခတ္သစ္
စာဆိုတို႕ကရတုငယ္မ်ားေရးဖြဲ႕ၾ
ကပါေသးတယ္..ၾကိယာအခ်ေတြကိုလဲ...
တစ္မ်ဳိးတစ္ဖံုတီထြင္ဆန္းသစ္
ျပီးေရးဖြဲ႕တတ္ၾကပါတယ္...ကဗ်ာစာ
ဆိုဟာ...တီထြင္သူ၊စိတ္ကူးဥာဏ္
ထက္ျမက္သူျဖစ္လွ်င္...ေရးရိုး
ေရးစဥ္..သမရိုးက်ကိုကၽြမ္းက်င္ႏ
ိုင္နင္းရင္...အသစ္တီထြင္ဖန္တီး
ႏိုင္ေၾကာင္းသတိျပဳသင့္ပါတယ္...
.
No comments:
Post a Comment